blitzortung.org

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Neděle Prosinec 22 17:36:33 CET 2019

ja taky :)

https://www.lightningmaps.org/blitzortung/europe/index.php?bo_page=statistics&bo_show=station&bo_station_id=14754

Povidani o tom je tu http://cs.blitzortung.org/cover_your_area.php a tu
https://docs.google.com/document/d/1KzPZJW0ErInFtfTCmhNhSZTOpg6N2bgZDyIxkh_DRVs/pub?1577031846

Schemata tu http://www.blitzortung.org/Compendium/Hardware/

SW prijimace, bohuzel pokud vim, otevrene neni, SW serveru uz vubec ne.

Anteny mam dve feritky a "e-field" - tj. kus vertikalniho dratu, vse bylo
soucasti dodavky. Coz mi pripomina, ze na tom musim prehodit modre diody, za
nejake pricetnejsi, dost neprijemne to rusi jak si to blika ve tme...

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/