blitzortung.org

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Prosinec 22 17:19:04 CET 2019

Myslím, že typ antény byl podle chuti. Je tam na to tuším nějaký jumper nebo tak něco. Tehdy jsem to hodně na tom fóru zkoumal a zjistil jsem, že magnetické antény dávají výrazně lepší výsledky, tak jsem šel do magnetické.

Jako kluk jsem bouřky zkoumal na KF521ce s cca 10cm drátkem připájným na G a ledkou v obvodu baterka, odpor, D-S. To bylo citlivé jak blázen (stačilo se projít kolem po koberci a statická elektřina s tím dělala divy). Při blízké bouřce se to mohlo zbláznit :-) Bylo krásně vidět jak se mraky pomalu nabíjejí a když to prásklo, pole se prudce změnilo a zase se to hned začalo nabíjet.

Jakub Šerých