Porucha TV LG

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 22 17:06:37 CET 2019

Prolezu nabídky velkých e-shopů, pročtu recenze a snad něco vyberu. Zítra je ještě čas dojet do nějakého CZC nebo Alzy.

Škoda, že jste nebyl pomalejší a s tím vyhazováním nepočkal po svátcích. J

Asi i ve sběrných dvorech je významný podíl zcela funkčních TV. Často se mění po pár letech automaticky za novou…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Sunday, December 22, 2019 4:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: Porucha TV LG

Zdravím,

byl jsem v podobné situaci před rokem a půl, kdy odešla na chalupě nějaká LG,  také 32". Musel jsem to vyřešit během pár hodin, koupil jsem celkem bez rozmyslu SAMSUNG za 9999,- Kč. S novým ovladačem, na který sice tchýně koukala divně a po pár minutách řekla, že je lepší než to množství tlačítek.

Obraz je subjektivně lepší, než na SONY za 24.000,- koupeném půl roku předtím (testováno se 4k zdrojem signálu). Takže jsem měl šťastnou ruku. Doma máme už dlouho velkého Samsunga, a teď jsem dva instaloval u známých (v rámci výměny DVBT2). Vše O.K.

To jsou tedy mé zkušenosti. Mimochodem, v pátek ráno jsem postavil ke kontejneru na recyklaci elektroniky zcela funkční LG 32" :-)

S pozdravem

ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com