Porucha TV LG

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Prosinec 22 16:48:34 CET 2019

Zdravím,

byl jsem v podobné situaci před rokem a půl, kdy odešla na chalupě nějaká
LG,  také 32". Musel jsem to vyřešit během pár hodin, koupil jsem celkem
bez rozmyslu SAMSUNG za 9999,- Kč. S novým ovladačem, na který sice tchýně
koukala divně a po pár minutách řekla, že je lepší než to množství tlačítek.

Obraz je subjektivně lepší, než na SONY za 24.000,- koupeném půl roku
předtím (testováno se 4k zdrojem signálu). Takže jsem měl šťastnou ruku.
Doma máme už dlouho velkého Samsunga, a teď jsem dva instaloval u známých
(v rámci výměny DVBT2). Vše O.K.

To jsou tedy mé zkušenosti. Mimochodem, v pátek ráno jsem postavil ke
kontejneru na recyklaci elektroniky zcela funkční LG 32" :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com