Linux Embeded Debug

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Prosinec 21 20:24:35 CET 2019

Nevím jak ve Windows, ale v Linuxu, pokud má arm-linux-gnueabihf-gcc na
cestě, pak ho při překladu použije a vyprodukuje správný server pro
cílovou platformu. Ten server je jednoduchý, nemá žádné extra
závislosti, takže přeložit to by neměl být problém. Jestli máte stranou
nějaké to Ubuntu, zkuste to vyprodukovat na něm, ale bude tam patrně
problém s verzí arm toolchainu. Klidně bych vám mohl tu binárku poslat,
ale bude vám patrně na nic, protože máte jinou verzi toho arm toolchainu.

Mrazík