Linux Embeded Debug

Sobota Prosinec 21 18:53:16 CET 2019

Aha, nejak se nam to komplikuje... Ja jsem zatim u problemu, ze to
pouziva prekladac gcc a ne ten cross-compiler, nahlednutim do makefile
se mi nezda, ze to neni napevno ale ten configure script to asi dost
modifikuje.
Zacina to byt vyzva...
Na PC arm-linux-gnueabihf-gdb je, predpokladam, ze to funguje nejak tak,
ze se pripoji na gdbserver spusteny na cilovem systemu a ladeni by melo
fungovat normalne... Cili jsem cekal, ze vyprodukuju binarku gdbserver
pro cilovy system, strcim ji tam a zkusim, jestli vstreba ostatni
zavislosti nebo ne...