[OT] zase pošta

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Prosinec 20 11:22:16 CET 2019

Zdravím

a zeptám se. V té kabelovce mají ještě analog? To by odpovídalo,
jestli ruší na dvoumetru. Nebo v jakém pásmu to je? Nebo tam hoši
nastrkali DVB-T modulátory, což by dneska technicky odpovídalo a
finančně šlo umořit? Každopádně vyzařování sítě a terciálu zvlášť je
oblíbená zábava techniků. Jsou to ty nejlevnější kabely v síti a každý
druhý je u zákazníka mizerně zakončený, takže je z něj krásný zářič.
Dohledat to ještě jde, ale řešení je lahůdka.

Zeman