Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

René Damek rene.damek na gmail.com
Pátek Prosinec 20 10:35:44 CET 2019


To prodloužení lhůty dělá prodejce?
RD

Dne pá 20. 12. 2019 10:28 uživatel iko <iko.ikoon na gmail.com> napsal:

> Ked vyprsi lhuta, tak uz je neskoro. Ja to zvyknem riesit par dni pred
> vyprsanim. Ked nepotrvrdite dorucenie, povazuje sa to za dorucene.
>
> Vcera som akurat jedno riesil, 19 hodin do vyprsania, napisal som
> predajcovi s tym, ze ked nestihne odpovedat, dam dispute. Ale odpovedal
> skoro hned, tak sme sa dohodli na predlzeni ochrannej lehoty o 20 dni,
> potom sa uvidi.
>
> On 12/20/19 9:39 AM, Zdenek wrote:
> > Jak se vlastně řeší ztracená zásilka?
> >
> > Je potřeba počkat, až vyprší ochranná lhůta a pak otevřít dispute? Nebo
> > to začně řešit sám Aliexpress, když nepotvrdím doručeni?
>
> --
> iko
>
> Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191220/49480df8/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list