<div dir="auto">To prodloužení lhůty dělá prodejce?<div dir="auto">RD</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne pá 20. 12. 2019 10:28 uživatel iko <<a href="mailto:iko.ikoon@gmail.com">iko.ikoon@gmail.com</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Ked vyprsi lhuta, tak uz je neskoro. Ja to zvyknem riesit par dni pred <br>
vyprsanim. Ked nepotrvrdite dorucenie, povazuje sa to za dorucene.<br>
<br>
Vcera som akurat jedno riesil, 19 hodin do vyprsania, napisal som <br>
predajcovi s tym, ze ked nestihne odpovedat, dam dispute. Ale odpovedal <br>
skoro hned, tak sme sa dohodli na predlzeni ochrannej lehoty o 20 dni, <br>
potom sa uvidi.<br>
<br>
On 12/20/19 9:39 AM, Zdenek wrote:<br>
> Jak se vlastně řeší ztracená zásilka?<br>
> <br>
> Je potřeba počkat, až vyprší ochranná lhůta a pak otevřít dispute? Nebo <br>
> to začně řešit sám Aliexpress, když nepotvrdím doručeni?<br>
<br>
-- <br>
iko<br>
<br>
Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>