Re: [OT] zase pošta

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 19 18:51:31 CET 2019

Já dnes zase musel stát hodinu ve frontě, tak nějak jsem ten cvrkot
sledoval.
A některých těch lidí za přepážkou je mi skoro líto. Dělají to co mají,
mají prdlajs plat.. na druhé straně tam stejně  dlouho nevydrží.
Střídá se to tam jako ponožky.
Ale jak jste psal o tom zabedněném vedení - to není jen na ČP to je s
malými výjimkami  snad všude.

Byl jsem si stěžovat na místní kabelovce - že jim to všude svítí ( a ruší
mi to HAM rádio :-)  ) , uvedl jsem místa  a  úrovně  - že je to někde
taková pára, že naladím s anténou  celou nabídku.
Dnes mi přišel doporučený dopis ( kvůli kterému jsem tam stál na poště
hodinu ) , že mají vše podle normy , že je všechno perfektní a  změřené a
že to má určitě špatně konkurence ( která žádná není)
A že když se dívám na nabídku, kterou neplatím, je to trestné. A podepsán
nejvyšší hlava pomazaná.
A v obálce byla přiložená reklama na jejich služby.
 Tak to ve mě vřelo, a jedu domů z pošty a cestou vidím auto jejich firmy a
technika, jak se vrtá v rozvaděči.
Tak jsem u něj zastavil a jdu k němu a říkám slušně, jestli má čas, že bych
jen chtěl nějaké informace.
A on hned spustil , že nemá čas, že honí prosakování signálu, že ho debilní
šéf honí před svátkama, že prej si nějakej další vůl stěžuje, že se kouká
zadarmo jenom s anténou.
Tak jsem raději  zapadnul do auta a pokračoval domů.

Takže je to asi všude stejný. Šéfové lžou, management lže, nejhorší že i
někdy sami sobě.