[OT] zase pošta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Prosinec 18 12:49:54 CET 2019

Ahoj vespolek,

Včera jsem učinil životní zkušenost o kterou bych se rád podělil. Setkal jsem se s ředitelem DÚS Praha Ing. Horáčkem. Že si jako pohovoříme o tom, proč k nám za tento rok nezavítal pošťák dřív než po několika urgencích a tak celkově.

Neměl jsem moc velké očekávání, ale zase tak špatné jsem to také nečekal.
Pochopitelně začal větou, že má podstav, tak jsem mu řekl, že to chápu, protože kdo z mladých se kdy pokoušel použít služby české pošty, tak velmi rychle došel k závěru, že v takovém bordelu pracovat nechce.
Tak přešel na to, že mají málo peněz, že jim stát dluží peníze. Zase jsem se ho zeptal, jestli jsem něco přehlédl, ale že firmy s normálním vedením minimálně odmítají pracovat pro neplatiče. Taky že jsem v médiích nezaznamenal žádné informace o tom, že by stát poště dlužil nějaké peníze a pokud se jedná jen o to, že si pošta myslí, že by jí stát mohl dávat více peněz protože to chce a nemá k tomu důvod, tak že to je dost lichá představa.

Zak začal mluvit o úspěšnosti doručování. Údajně 0,021% zásilek není doručeno. Tak jsem se začal smát a řekl jsem mu, že tomu číslu naprosto rozumím, ale že to je lež. Že vím, že za nedoručenou považují tu, kde se odesílateli podaří prokázat, že zásilka nedošla. Ale nic to neříká o tom že "eLka" označí za doručené a přitom je někde zahodí, balíky, které vrátí čistě proto, že adresátovi neřeknou, že mu nějaká zásilka přišla a tak. To bylo téma u kterého jsme se bezvadně pohádali. Asi si myslel, že jsem pitomec, který netuší co všechno se dá se statistikou dělat.

Docela dobrá byla diskuze na téma budování značky. Když jsem mu řekl, že si neumím představit, že by v normální firmě mluvil zaměstnanec na manažerské pozici takhle negativně o svém zaměstnavateli, tak bylo vidět, že jsem použil slova, která nikdy neslyšel a že vůbec nechápe, proč by ho mělo zajímat, jaký obraz svého zaměstnavatele vytváří a že je to právě on, kdo ho vytváří.

Takže jsme se zase rozešli, protože to bylo takzvaně mlácení prázdné slámy.

Prostě strašné, to je podnik, tam bych nechtěl pracovat ani náhodou. Tak zabedněné vedení, to je prostě katastrofa. Jen výmluvy a lži do vlastní kapsy.