Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 17 17:53:06 CET 2019

To by me az tak nevadilo, klidne tam budu chodit kazdej tejden - kdyz
vyciham dobu a nejsou duchody, neni to az takovej vopruz.
A bud jistota, ze uz se ( snad) nic neztrati.