Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Prosinec 17 10:23:03 CET 2019

Pokud si to zakaznik preje ulozit na poste tak na balicek pisu Poste
Restante a adresu posty.
Zcela standardne to prochazi, takze uz zbyva jen vyresit jak to nacpat do
formulare aliexpresu - napr. Jmeno Poste Restante a Prijmeni Jan Kuba.

Jenze pak musite sledovat tracking, protoze Vam nikdo neda vedet ze tam
balicek dorazil.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16. 12. 2019 18:48:07
Předmět: Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila
zásilku...
"
Mě tak napadlo, nešlo by nějakým způsobem zařídit, aby zůstávaly balíky a
zásilky na poště? Všechny?
Dřív existovaly boxy, teď tuším nic takového ČP neprovozuje.

Vzhledem k tomu, že nejvíce problémů je s doručováním, raději bych si to
vyzvedával, včetně obyčejných dopisů a zásilek sám.

po 16. 12. 2019 v 18:31 odesílatel Libor Konečný <support na mikrovlny.cz