Preco ja????!!!!!

balu balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 17 17:08:13 CET 2019

Tak odpoved na moju otazku som dostal bez toho aby som sa hocico opytal.
Vidim pokusny plosak, na ktorom je asi 20 zelenych rezistorov TR191...

Takze ci boli na usmernenie 3.5kHz potrebne germaniove hrotove diody,
lebo signalu dodavaju taky okruhly, zemity, jemne namodraly charakter,
alebo to mal v rukach niekto, kto je mentalne zaseknuty v 70-tych rokoch
nebolo takze si domyslet :-)

Sice dotycny tvrdil, ze s inymi diodami to vobec nefungovalo, na otazku
co presne znamena nefungovalo, som dostal odpoved "proste to
nefungovalo", ale pri pohlade na zapojenie bolo jasne, ze by to
nefungovalo poriadne so ziadnymi diodami. Nejakou zvlastnou kombinaciou
prierazu vysokym zavernym napatim zo saturovaneho operaku, vysokou
zatazovacou kapacitou a teploty, vlhkosti a rosneho bodu v miestnosti to
nieco prepustalo. Takze sa dalo odmerat nenulove napatie osciloskopom,
to dosadit do vzorca a uz mame "s inymi diodami sa taketo sofistikovane
zariadenie postavit neda". Vykupte vsetky skladove zasoby.

b.