Preco ja????!!!!!

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Prosinec 16 12:40:28 CET 2019

Davam tip,

ze to bol jeho dedko elektrikar
ktory je starsi ako ta dioda

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: 16. decembra 2019 12:35
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Preco ja????!!!!!

jj, este ze tato planeta mala firmu Tesla. Bez ich germaniovych diod by nasa civilizacia stale chodila na parnych lokomotivach.
By ma zaujimalo kto mu poradil pouzit tuto 50 (asi uz aj 70?) rokov staru suciastku.
Lebo na trhu naozaj nie je ziadna sucasna (nechcem povedat dokonca moderna), dostatocne dobra dioda, ktora dokaze usmernit 3kHz signal.
Ked sa na skole naucia taketo postupy tak sa nemozeme cudovat nad schopnostami sucasnych inzinierov. Som zvedavy ci na to dosiel sam a s nikym to nekonzultoval, alebo mu to poradil niekto z katedry. Uvidime zajtra rano :-) b.