Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 16 21:30:06 CET 2019

Nojo, když já dokážu si stěžovat tak tady, ale to mi fakt nepomůže.
Ale nastartoval jste mě, zejtra tam znovu půjdu prudit a budu chtít pokecat
...  už vidím, jak tam ta doručovatelka zase nebude ( dnes nebyla )
:-)
Co mě štve, že se tu střídá snad celý zástup doručovatelů.

Dal jsem ke vchodu kameru a už tam mám 8 různých pošťáků, co k nám do
vchodu dochází.
Dnes mám natočeno, jak dává do dvou schránek nějaké časopisy. Tak, že jsou
přeložené napůl a čumí tak z třetiny ven.
Asi o hodinu později šel kolem nějaký kluk a ten jeden časopis normálně
ukradl.  Ještě zjistím, jestli to není někdo příbuzný toho "okradeného"
a pak s tím půjdu prudit..
Nechápu, proč to nemohou doručovatelé zašoupnout dovnitř až za tu žaluzii
aby to zapadlo dovnitř.
Jinak okolo druhé další  zásilky, tentokrát reklama. Starší paní s
vozejčkem a ta to dává dovnitř, přičemž dostrčila i ten druhý zbývající
časopis co stále čuměl ven.
A v 15:20 další reklamní poslíček - papír s výkupem zlata.

Další Čínu už jen z e-bay, mám pocit, že to tam chodí vše rychleji a hlavně
prodejci víc komunikují.
  A nechám to posílat kamarádovi do SRN co tam dělá v pneuservisu a
pendluje.
Krom toho, že to tam vždy je o mnoho rychleji se mu za celých 10 let nic
neztratilo. 2x snad řešil něco rozbitého, ale
s tím také nebyl problém.