Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Prosinec 16 21:09:41 CET 2019

Většina lidí to hodí za hlavu a tak na to většina pošťáků spoléhá
(zkušenost z naší pobočky). Až když stojíte tváří v tvář, tak se jejich
odpovědi začnou blížit pravdě, jinak lžou a vymlouvají se, schovávají se
za systém (který je v tom podporuje) a tak.
Jak jsem psal - dokud se nebudete dožadovat osobního setkání s
doručovatelem, který to podepsal, budou to jen lži a výmluvy.