Re: Čtečka knih

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Prosinec 16 18:20:48 CET 2019

Ale tak moc neodporuje. Nikdy jsem čtečku nevlastnil, takže jsem ji
dlouhodoběji nepoužíval. Vím, jak se mi čte e-ink, mám tu pár různých kousků
na hraní, ale ne ve čtečce. A vím, jak (blbě) se mi poslední dobou čte z
papírové knihy, zvlášť, když je trochu šero - ať čtu cokoliv, tak raději na
telefonu nebo (v nouzi) na PC, ale z papíru jen v donucení. Jo, drobátko se
mi kazí oči. Drobátko hodně.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Monday, December 16, 2019 7:01 AM
Subject: OT: Čtečka knih

Píšete, že jste čtečkou nepolíbený a že s vám na mobilu čte lépe než na
papírových displejích což si trochu odporuje. Až si tu čtečku vyzkoušíte,
určitě změníte názor. Spotřebu mobilu nebo tabletu v režimu "čtečky" nebudu
ani zmiňovat, o kvalitě ink displeje na čtení nemá cenu psát, pokud to někdo
neotestoval na vlastní oči. Sám bych rád měl takový display k PC ve
velikosti alespoň 15 palců.