RE: Čtečka knih

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Prosinec 16 09:56:24 CET 2019

Přidám ještě jeden argument. Čtečka v normálním režimu (bez podsvícení) neunavuje zrak protože nesvítí. Je to stejné jako když čtete z papíru. Koukat několik hodin do mobilu – tím si jenom zničíte oči.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, December 16, 2019 7:02 AM
To: HW-news
Subject: OT: Čtečka knih

Píšete, že jste čtečkou nepolíbený a že s vám na mobilu čte lépe než na papírových displejích což si trochu odporuje. Až si tu čtečku vyzkoušíte, určitě změníte názor. Spotřebu mobilu nebo tabletu v režimu "čtečky" nebudu ani zmiňovat, o kvalitě ink displeje na čtení nemá cenu psát, pokud to někdo neotestoval na vlastní oči. Sám bych rád měl takový display k PC ve velikosti alespoň 15 palců.