Vymena CPU na PC

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Prosinec 16 11:35:07 CET 2019

Ve winech mě start utilitek převzatých z jiných systémů (GNU, BDS) trval výrazně déle než na Linuxu. Citelně se to
projevovalo v opakovaném volání těchto převzatých prográmků. Pokud byly používány opakovaně a často, už se vyplatilo psát
skripty s menším počtem volání. Na Linuxu jsem to většinou ignoroval, protože to bylo „hned“.

Překlad má spousty volání a práci se soubory. Také pozoruji, že kolegům na Winech to trvá nějak neúměrně déle.
Pro překlad se doporučovalo nastavovat počet překladových vláken na počet procesorů + 1. Ale to bylo před HT technologii,
leč dneska by se to opět dostat jako platné :-)