Vymena CPU na PC

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 13 13:25:59 CET 2019

Stiahnite si procesmonitor a tam uvidite co vsetko sa po starte
natahuje, subory, registre, siet, thready, procesy atd...

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: 13. decembra 2019 12:50
To: HW-news
Subject: Re: Vymena CPU na PC

Zdravim.

Me prijde, ze nejvice cpu se sezere vzdy pri startu samotneho GCC prekladace, nebo linkeru apod.
Po spusteni kompilatoru uz samotny preklad probehne za zlomek casu.

Neinializuje se v prubehu spousteni prekladace nejake (MINGW ???) "Linux"
prostredi ?

Mam 2 PC a stejny project v MPLABX na obou pc.
1pc: Win7, 32bits, cpu 4jadro i5 3.1GHz
2pc: Linux Mint, 64bits, cpu stary DualCore cca 2.2GHz

Preklad na Linuxu (pomalejsi PC !) trva cca polovinu casu co na Winech.
Na obou OS samo. nastaven parametr pro 2, pripadne 4 vlakna prekladu, dle poctu jader. Zkousel jsem s tim hybat nahoru a dolu, ale zmena celkem zanedbatelna. Pouze pri nastaveni 1 vlakna pochopitelne rychlost spadne.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz