Re: OT: Čtečka knih

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Prosinec 16 10:46:23 CET 2019

Dobrý den,

No, tak původně jsem se díval na ty PocketBooky 627, ale když píšete, že
u toho praskají displeje, tak jsem našel Amazon Kindle Paperwhite 4 2018
(8GB). Podobná cena, větší rozlišení displeje. Jenom u něj píšou nějaké
"reklamy". Tzn. že se tam cpou nějaké reklamy?

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /