RE: OT: Čtečka knih

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 16 10:36:53 CET 2019

Probíhalo to podobně, čtečka se teda využívala intenzivně, ale najednou byla prasklá a uživatelka si vůbec nebyla jistá, kdy to nastalo, prý na to asi sedla nebo byla daná špatně do kabele. Nejspíš praskla při nějakým decentním ťukanci a uživatelka v tom byla celkem nevinně. Druhá čtečka jí spadla na koberec, taky nevydržela. Třetí teď funguje asi dva roky, takže čekám, kdy to taky nezvládne.
Jediný, co mě na tom těší, že ta čtečka odejde po intenzivním používání, ale příště to taky bude Kindle a bude po problémech.