OT: Čtečka knih

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Prosinec 16 08:35:12 CET 2019

Zdravím

a musím se taky přidat. Čtečka už pár let leží doma v šuplíku. E-ink je
sice krásný vynález. Spotřeba skoro nic, pro oči jak normální papír,...
ale dost čteček je navázáno na nějakou konkrétní službu a hlavně - je
to další krám. Čtu na mobilu v aplikaci AlReader. Na šesti palcích v
nočním režimu. Možnosti formátování naprosto dostačující, sežere snad
všechny formáty, mám na kartě asi dvě stě knížek,... a hlavně je to
celé pořád se mnou. Kdykoli někde neplánovaně trčím a chci, tak knížku
otevřu. Kdybych používal čtečku, tak ji budu muset tahat jak kočka
koťata, protože co kdybych ji náhodou použil. Mobil stejně tahám.
Čtečka je tak další nástroj do tohohle moderního švýcarského nožíku.

Zeman