Railgun

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Prosinec 14 16:26:23 CET 2019

To má asi každá škola jinak. Ale kdysi jsem nějakého akademika slyšel
vysvětlovat jak psát (resp. sázet v texu) matematické formule a jen pro
takovou kravinu je taková spousta pravidel, že si to snad ani nikdo
nemůže pamatovat. Přesně se definuje co musí být sázeno kurzívou, co
tučně, jaká musí být výška a tvar závorky a podobné blbosti. Pak bude
samozřejmě další fůra pravidel, jak citovat použité prameny aby to
nebylo považováno za plagiátorství. Pak se to prožene nějakou umělou
inteligencí a ta nebude zase tak moc chytrá, takže pravidla jsou
potřeba. Vlastně dodržování pravidel je dnes pro získání titulu
důležité, protože se předpokládá použití člověka v korporátním prostředí
a tam se to cení zřejmě víc než co jiného.

Mrazík