RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 12 19:00:24 CET 2019


Řekl bych, že zásilka s trackingem a doporučená zásilka není totéž. Zásilky s levnějším poštovným mají někdy tracking, ale doručují je bez podpisu. Pokud se vejdou, tak přímo do schránky. Pokud se nevejdou, nechají lístek (nebo taky ne) a vyzvedávají se na poště. Rovněž bez podpisu. Takto mi chodí většína balíčků poslaný přes CN Post.

 

Naopak SG Post a NL Post mají kromě trackingu také potvrzení o převzetí.

 

A aby to nebylo tak jednoduché, tak některé zásilky během přepravy změní číslo. Třeba z *YP na *CN.

 

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Wednesday, December 11, 2019 11:13 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

 

Dej vědět, jak jsi dopadl. Sám jsem zvědavý.

 

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

 

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191212/a95cf5d4/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list