Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 22:10:54 CET 2019

Na poště mi sdělili, že to není doporučená, ale obyčejná zásilka a nic se v
tomto případě nepodepisuje.
Asi mají pravdu, v tracku ( *LE044074259CN ) * je: Typ zásilky: *MZ-Obyč.z.*

Když zkusím jinou zásilku ( *RU397038645NL )*, kterou jsem přebíral  proti
podpisu, je tam: Typ zásilky: *RU*

 Pravda je, že některé zásilky normálně jsou ve schránce bez podpisu
čehokoliv, jiné musím podepsat, než mi je dají.
Jak to jde ovlivnit při objednávce netuším.  U té první ( ta co nedorazila
) bylo poštovné 4 dolary a přišla jako obyčejná, u té druhé bylo  free
shiping a přišla doporučeně proti podpisu...
R znamená doporučená, co to znamená RU nevím...