Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Prosinec 11 21:56:48 CET 2019


Obávám se že bude, ale jestli to někdo přebral tak to někdo musel 
podepsat (ten kus papíru se kterým vždycky přijedou)

Doručovací depo také souhlasí?

Pokud ho někde skladují tak by tam měl být cizí podpis, asi bych 
reklamoval u ČP.
Libor
Dne 11.12.2019 v 21:26 Petr Zapadlo napsal(a):
>
> A jste či nejste z Klatov?
>
> Petr
>
>
> Dne 11.12.2019 v 21:20 Jan Kuba napsal(a):
>> Moje zásilka je číslo: PR047266099YP a  ta samá zásilka má podle 
>> prodejce má i LE044074259CN
>>
>>  Dle výpisu by měla být doručená..  Jenomže jak dokázat že ne.
>>
>>
>>
>> st 11. 12. 2019 v 20:11 odesílatel Libor <xlibor na tiscali.cz 
>> <mailto:xlibor na tiscali.cz>> napsal:
>>
>>     Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a úspěšně.
>>     Jednou byl podle trackingu doručeno do Lutína, kde opravdu
>>     nebydlím, podruhé bylo také doručeno ale nikde v trackingu nebylo
>>     žádné město. otevřel jsem spor, že zboží je sice doručené ale ne
>>     ke mě domů, že prodejce poskytl falešně číslo a že v trackingu
>>     není jediná zmínka o nějakém městě, šlo o 20dolarů.
>>
>>     šlo o RO408787111EE a AS917730374CN
>>
>>     Libor
>>
>>     Dne 11.12.2019 v 19:55 Jan Kuba napsal(a):
>>>     Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4
>>>     poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží
>>>     nedodané. Otevřený spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":
>>>
>>>      *
>>>
>>>         Successful delivery
>>>
>>>         2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]
>>>
>>>      *
>>>
>>>         The consignment is being delivered.
>>>
>>>      *
>>>
>>>         Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je
>>>         zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo
>>>         ji dala někomu jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve
>>>         schránce úplně cizí CN zásilku )
>>>
>>>     Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic
>>>     nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji
>>>     měl poslat doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám?
>>>     Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl
>>>     spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto
>>>     případech byl tracking byl nekomlpetní...
>>>     Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale
>>>     Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?
>>>
>>>     _______________________________________________
>>>     HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz  <http://www.HW.cz>
>>>     Hw-list na list.hw.cz  <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>>>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>>     _______________________________________________
>>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191211/29715975/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list