Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 7 18:27:24 CET 2019

Tak částečně si odpovím sám,.
Teď jsem našel nějaké náhradní zapalovací trafo a píšou tam:
primár 230V/50Hz
zapalovací napětí 16 kV
zapalovací proud 200 mA, 4J

Takže je to skutečně asi běžné zvyšující trafo s moc závity, protože
jede na 50 Hz.
Mimo jiné z toho plyne, že posouzení  dobré/vadné by mělo být snadné.

PL