Re: Spotřeba PC měřená LIDL wattmetrem.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 6 17:16:50 CET 2019

Ano, ukazuje činný výkon. Takže nic už přepočítávat nemusíte.
Resp. musíte jen tehdy, pokud by Vás zajímalo proudové zatížení přívodů
nebo jističe.

Rozdíl 10W myslím není nic až tak divného. Máte zdroj 300W a provozujete
ho pod 10% jeho maximálního výkonu. Takže tady účinnost může být u
různých zdrojů dost různá.
Nakonac i naprízdno je už tam rozdíl  3W.

PL