[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 5 21:03:32 CET 2019


Zdravím, taky přidám zážitek s doručováním a reklamací u ČP.

Doporučený dopis poslaný na pobox do Prahy, nedorazil tak byl poslán 
druhý a také nedorazil. Nebyly cenné a ani pojištěné. Podal jsem 
reklamaci na oba. Přišlo nejprve vyjádření k jednomu a že posílají 
odškodné  jestli si pamatuji tak to bylo víc než 500kč. Po pár dnech 
přišlo vyjádření k druhému a také přiznané odškodné, také taková částka. 
Když dorazily složenky s odškodným tak mi na poště složenky sebraly a 
místo odškodného jsem dostal ztracené dopisy, které jsem reklamoval. Oba 
otevřené!!! Tak jsem to reklamoval a dodnes je ticho a ani čárka či 
vrácení peněz za nesplnění zaplacené služby a nějaké listovní tajemství 
už vůbec nikoho nezajímá!!

Milan

Dne 05. 12. 19 v 20:39 Jan Kuba napsal(a):
> Já před pár lety poslal zákazníkovi balík, který jsem pojistil na 
> 1000kč a protože jsem ho podával pomocí podacího lístku, vyplnil jsem 
> i kolonku cena zásilky.
> Také na 1000kč. Zásilka přišla požkozená - jak obal, tak i obsah  a 
> zákazník zásilku nepřevzal, sepsal na přijímací poště protokol o 
> požkození. Zásilka přišla zpátky a pošta mi okamžitě vyplatila na 
> místě 520kč. Po dalším měsíci přišel doporučený dopis, kde soudní 
> znalec zkoumal obsah požkozené zásilky a
> na základě jeho zjištění mi vyplatili zbylých 480kč.  Co bylo směšné, 
> nedovolili mi nafotit obsah toho "zbylého obsahu" uvnitř. Po dalším 
> čase mi vrátili i poštovné  - přišla složenka, vůbec jsem netušil za co.
> Takže máte pravdu , dodnes to nechápu, jak to s tím pojištěním je. 
> Protože se jeden balík pojištěný na 5000kč před dvěma měsíci ztratil a 
> dodnes se to řeší a řeší. Už jsem vyplňoval co v něm bylo, dokládal co 
> chtěli.... Dokonce tam bylo něco ve stylu " bububu,
> pokud udáš něco co v balíku nebylo a my ho najdeme a zjistíme, že jsi 
> kecal, tak se s tebou budeme soudit".  Asi čekají, že někde vyplave. 
> Jsem zvědav jak dlouho.
>
>
> čt 5. 12. 2019 v 18:39 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz 
> <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
>
>     To je jen nepochopení pojištění zásilky. U jakéhokoliv dopravce.
>
>     Petr Zahradník, počítačový expert
>
>     e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
>
>     mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
>     http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
>     Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
>     Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>     *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
>     <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
>     *Sent:* Thursday, December 5, 2019 6:36 PM
>     *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
>     *Subject:* Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong
>
>     A k čemu je tedy pojištění zásilky?  Pojistím ji na 3000 kč,
>     zaplatím to a oni mi pak řeknou, že je to přepojištěné, že to
>     zboží takovou cenu nemá. Jak někdo může rozhodnout o tom ,jakou
>     cenu pro mne zboží má?
>
>     Proto to přeci pojišťuji.
>
>     A je také logické, že pokud dojde pozdním doručením ke ztrátě ceny
>     zboží, že by za to měl nést odpovědnost ten přepravce. Zvlášť když
>     garantuje doručení do druhého dne.
>
>     čt 5. 12. 2019 v 18:00 odesílatel Petr Zahradník
>     <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
>
>         Který dopravce nahradí vzniklou škodu? Žádný. Ne, opravdu
>         nikdo nenahradí škodu. Pokud kalendář je při zpoždění už
>         k ničemu, to nikoho nezajímá. Stejně tak lísky na koncerty.
>         Tak to v dopravě nefunguje. Nikdo to platit nebude. To má
>         každý dopravce uvedeno v podmínkách. Tak to prostě je.
>
>         Petr Zahradník, počítačový expert
>
>         e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
>
>         mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
>         http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
>         Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
>         Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>         *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
>         <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
>         *Sent:* Thursday, December 5, 2019 5:00 PM
>         *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
>         *Subject:* Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong
>
>         Tak to je fór roku!!! Vážně!
>
>         Vloni v Prosinci jsem objednal 20 kalendářů pro jeden SDH
>         spolek a okolo 10. prosince odešly z firmy - doporučeně.
>
>         Zásilka ze "ztratila" pak se objevila záhadně před silvestrem.
>
>         Věnoval jsem tomu spoustu času, chtěl vrátit nejen částku za
>         poštovné ( to se podařilo - odesílateli vrátili  36 kč
>         !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )  , ale i cenu za kalendáře, které byly
>         určené jako dary k 24.12.
>
>          Nic jsem nedokázal. Ale zjistil jsem kolik managerů a různých
>         regonálních šéfů ten moloch s názvem ČP živí.
>
>         To samé s lístkem na koncert - poslaný z Prahy ve středu, měl
>         být dodaný do druhého dne , přišel v pondělí po koncertě
>         samozřejmě. Nikde žádné dovolání, jen si odesílatele ( jako
>         reklamujícího )  přehazovali jako horkou bramboru, pak jsem
>         dostal plnou moc
>
>         na dořešení - jen tu ověřovali měsíc!!!
>
>         Stálo to spoustu času a opět nic nevyřešeno.  Dodání do
>         druhého dne není garantované, samé výmluvy, na věškeré
>         odpovědi člověk čeká věčnost.
>
>         Zkušenost se zničením zásilky také velmi špatná - verdikt, že
>         měl být balík lépe zabalen, tvrdší krabice.
>
>         https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY    2:20       
>         tady je víc než jasné, že si ČP dělá ze zákazníků pr..l
>
>         https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ   1:50
>
>         Na milión balíků necelá stovka uznaných reklamací .....   Asi
>         si u vás nechám podat ticket na Sportku! Evidentně máte
>         obrovské štěstí, že Vaše reklamace se do těch 0,01 procent
>         vešly...
>
>         čt 5. 12. 2019 v 15:32 odesílatel Petr Zahradník
>         <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
>
>              U pošty jsem zatím vždy všechno vyreklamoval, jsou na ně
>             kontakty, dá se všude dovolat, všechno vyřešit.
>
>             _______________________________________________
>             HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>             <http://www.HW.cz>
>             Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>             http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>         _______________________________________________
>         HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>         Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191205/1e41a782/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list