[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 5 20:39:54 CET 2019


Já před pár lety poslal zákazníkovi balík, který jsem pojistil na 1000kč a
protože jsem ho podával pomocí podacího lístku, vyplnil jsem i kolonku cena
zásilky.
Také na 1000kč. Zásilka přišla požkozená - jak obal, tak i obsah  a
zákazník zásilku nepřevzal, sepsal na přijímací poště protokol o požkození.
Zásilka přišla zpátky a pošta mi okamžitě vyplatila na místě 520kč. Po
dalším měsíci přišel doporučený dopis, kde soudní znalec zkoumal obsah
požkozené zásilky a
na základě jeho zjištění mi vyplatili zbylých 480kč.  Co bylo směšné,
nedovolili mi nafotit obsah toho "zbylého  obsahu" uvnitř. Po dalším čase
mi vrátili i poštovné  - přišla složenka, vůbec jsem netušil za co.
Takže máte pravdu , dodnes to nechápu, jak to s tím pojištěním je. Protože
se jeden balík pojištěný na 5000kč před dvěma měsíci ztratil a dodnes se to
řeší a řeší. Už jsem vyplňoval co v něm bylo, dokládal co chtěli....
Dokonce tam bylo něco ve stylu " bububu,
pokud udáš něco co v balíku nebylo a my ho najdeme a zjistíme, že jsi
kecal, tak se s tebou budeme soudit".  Asi čekají, že někde vyplave. Jsem
zvědav jak dlouho.



čt 5. 12. 2019 v 18:39 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
napsal:

> To je jen nepochopení pojištění zásilky. U jakéhokoliv dopravce.
>
>
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>
>
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> *On Behalf Of *Jan Kuba
> *Sent:* Thursday, December 5, 2019 6:36 PM
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> *Subject:* Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong
>
>
>
> A k čemu je tedy pojištění zásilky?  Pojistím ji na 3000 kč, zaplatím to a
> oni mi pak řeknou, že je to přepojištěné, že to zboží takovou cenu nemá.
> Jak někdo může rozhodnout o tom ,jakou cenu pro mne zboží má?
>
> Proto to přeci pojišťuji.
>
> A je také logické, že pokud dojde pozdním doručením ke ztrátě ceny zboží,
> že by za to měl nést odpovědnost ten přepravce. Zvlášť když garantuje
> doručení do druhého dne.
>
>
>
> čt 5. 12. 2019 v 18:00 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
> napsal:
>
> Který dopravce nahradí vzniklou škodu? Žádný. Ne, opravdu nikdo nenahradí
> škodu. Pokud kalendář je při zpoždění už k ničemu, to nikoho nezajímá.
> Stejně tak lísky na koncerty. Tak to v dopravě nefunguje. Nikdo to platit
> nebude. To má každý dopravce uvedeno v podmínkách. Tak to prostě je.
>
>
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>
>
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> *On Behalf Of *Jan Kuba
> *Sent:* Thursday, December 5, 2019 5:00 PM
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> *Subject:* Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong
>
>
>
> Tak to je fór roku!!! Vážně!
>
>
>
> Vloni v Prosinci jsem objednal 20 kalendářů pro jeden SDH spolek a okolo
> 10. prosince odešly z firmy - doporučeně.
>
> Zásilka ze "ztratila" pak se objevila záhadně před silvestrem.
>
> Věnoval jsem tomu spoustu času, chtěl vrátit nejen částku za poštovné ( to
> se podařilo - odesílateli vrátili  36 kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )  , ale i
> cenu za kalendáře, které byly určené jako dary k 24.12.
>
>  Nic jsem nedokázal. Ale zjistil jsem kolik managerů a různých regonálních
> šéfů ten moloch s názvem ČP živí.
>
> To samé s lístkem na koncert - poslaný z Prahy ve středu, měl být dodaný
> do druhého dne , přišel v pondělí po koncertě samozřejmě. Nikde žádné
> dovolání, jen si odesílatele ( jako reklamujícího )  přehazovali jako
> horkou bramboru, pak jsem dostal plnou moc
>
> na dořešení - jen tu ověřovali měsíc!!!
>
> Stálo to spoustu času a opět nic nevyřešeno.  Dodání do druhého dne není
> garantované, samé výmluvy, na věškeré odpovědi člověk čeká věčnost.
>
> Zkušenost se zničením zásilky také velmi špatná - verdikt, že měl být
> balík lépe zabalen, tvrdší krabice.
>
>
>
>
>
> https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY     2:20        tady je víc
> než jasné, že si ČP dělá ze zákazníků pr..l
>
>
>
> https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ    1:50
>
>
>
> Na milión balíků necelá stovka uznaných reklamací .....   Asi si u vás
> nechám podat ticket na Sportku! Evidentně máte obrovské štěstí, že Vaše
> reklamace se do těch 0,01 procent vešly...
>
>
>
>
>
>
>
> čt 5. 12. 2019 v 15:32 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
> napsal:
>
>  U pošty jsem zatím vždy všechno vyreklamoval, jsou na ně kontakty, dá se
> všude dovolat, všechno vyřešit.
>
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191205/ad3cea6e/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list