Re: Závada pračky Electrolux L1046EL

Jan Linhart hw na liny.cz
Čtvrtek Prosinec 5 18:16:40 CET 2019

Odhnojeno, foto doplněno na <http://188.122.201.125:8901/pracka/>

podstatné:

20191205_171821_detail_vrsek.jpg
20191205_174238_detail_spodek_popisky.jpg

(lze stáhnout vše najednou v "obsah.zip")

Problém je, že na smd doma nejsem vybaven a s pistolovkou se nechytám.

Na odkaze https://shop.electrolux.cz (nalezeno ještě před mailem do HW)
mají jako nejpodobnější díl jakousi

konfigurovanou Elektroniku za 3627,- a není na skladě. Obávám se však,
že to nebude to pravé, jelikož čísla

z hořící DPS neodpojídají. Ta má dokonce dvojí označení na plastovém
obalu DPS / DPS.

Obal dps: Sagem:E132235423 nebo Electrolux: 132235423 nebo sw w1A30140 4006

DPS: Sagem 252152838-A nebo Electrolux 0030_0014 B nebo E132235523
W1A30140 S:423A

Kdyby se alespoň dalo někde splašit schema...