[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 5 15:32:41 CET 2019

Jo, jo, zlatá Zásilkovna… do chvíle, než se zásilka ztratí nebo poškodí. U pošty jsem zatím vždy všechno vyreklamoval, jsou na ně kontakty, dá se všude dovolat, všechno vyřešit. Zásilkovna dělá mrtvého brouka, absolutně nic neřeší. A už se mi to několikrát stalo (nejen mně) a to procento problémů je poměrně vysoké. Mnohem vyšší než kdy u pošty. Ano, u pošty můžeš všechno řešit s nějakým vedoucím nebo s ještě vyšším vedoucím nebo s ředitelem nebo s ještě vyšším ředitelem. Přesně o tom to je. U Zásilkovny máš bohužel smůlu.

PS: Porovnávat proces, kdy na poštu chodíš zásilky naťukat, s procesem, kdy si to naťukáš sám u Zásilkovny, to je přece nesmysl. Já přijedu na depo pošty, přesně jako do Zásilkovny tam hodím hromadu balíků a odcházím ještě dříve než z té Zásilkovny.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of V P
Sent: Thursday, December 5, 2019 3:01 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Ja si na naseho postaka nemuzu stezovat, doufam ze ho zase za par mesicu neznechuti pracovni podminky.
Ale pred dvema tydny me na CP nastvali tak, ze jsem si v pulce procesu odesilani asi 20 zasilek nechal vsechny uz nabouchane vratit a odesel jsem.

- pani totalne neznala veci a navic arogantni jako jsem uz dlouho nevidel. To prvni by nevadilo (treba byla nova) ale v kombinaci s tim druhym ...
- na prvni davce zasilek byly znamky coz drze komentovala jako proc to tam davam a jak ma ona vedet kolik jsem tam nalepil kreditu ...
- po pul hodine (!!) u prepazky jsme se dostali k desate zasilce kterou nechtela vzit protoze se ji nelibila obalka (zcela bezne ostatnimi prepazkovymi pracovniky akceptovana)
Normalne bych to resil s vedoucim, ale ten stal pulku procesu za ni a asi se dobre bavil, k otazce jestli ma takovou obalku vzit rekl "to prece musite vedet vy" a odesel. Tak to holt budeme resit s regionalnim vedoucim....
Zasilky jsem si nechal vratit, predstava ze tam budeme dalsi hodinu a pul resit zbyle zasilky me netesila, za tu dobu jsem stihnul dojet na vedlejsi postu a bylo to i s usmevem....

.... zlata Zasilkovna, tam clovek doveze na depo auto plný balíčků a za 5 minut odjizdi.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------