Railgun

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Prosinec 5 13:48:11 CET 2019

ano, 5mOhm, videl som v clanku 100V, ale to je ine napatie.

Pytal som sa kolegu od kickerov ako meraju oni. Pac to je v podobnom
rade, bezne pracovne prudy kickerov v LHC su 30kA s nabeznou hranou
stovky ns.
Pouzivaju meracie cievky Pearson coil. Su to transformatory s, alebo bez
magnetickeho jadra. To by nemal byt problem vyrobit a okalibrovat aj v
tvojich podmienkach

https://www.pearsonelectronics.com