Bluetooth na analog

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Prosinec 3 16:21:44 CET 2019

Nemusíš být netopír, jenom musíš mít to správné vybavení a vědět co
hledáš. V době kdy začínali zvuková CD tak jsem byl přítomen diskuzi dvou
"odborníků" na zvuk jak se přeli o kvalitě záznamu toho stejného, ale
lisované CD u jiných firem, že to jedno je kvalitnější než to druhé. Od té
doby vím co je na CD zkratka AAD až DDD. A chtěli mě ten rozdíl pustit do
Teslackého zesilovače s bednama v místnosti, která byla použivána na
všechno co bylo potřeba.

JL