Bluetooth na analog

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Prosinec 3 16:11:38 CET 2019

V cine milion roznych. Prenos sa koduje roznymi kodekmi, horsi je napr
SBC,z lepsich je to aptX, aptX HD, AAC, LDAC, ale pre mna to nema
zmysel. Ked som si skusal prenos FLAC cez SBC a aptX, tak som rozdiel aj
tak nepocul (asi nejsom netopier, alebo som uz stary). Na mobile som
videl niekde aplikaciu, kde sa dalo pozriet, ktorym kodekom to ide a
prepinat to.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.