Závada myčky Bosch sms58n32eu

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Prosinec 3 13:40:59 CET 2019

Radši bych si alespoň orientačně sáhnul na výkonové obvody, než je k
fungující desce připojíte. Jestli je nějaký ve zkratu .....
Pokud mám fungující referenci, tak si je na stole položím vedle sebe a
oměřím všechno, co nasucho jde. Mnohokrát jsem tak objevil jinak těžko
najitelnou závadu. Opravuji hlavně prvky kabelové televize, kterých
máme obvykle víc kusů, takže je to častý postup, když první proměření
selže.

Zeman