DVB T2, RPi

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Prosinec 2 17:14:08 CET 2019

U rodicu
Settop box 2x Technisat DIGIPAL T2 HD ex+ rok v provozu vse OK ovladani slusne rychlost odezvy a obraz v pohode.

Doma
Rpi 4 s LibreElec - stale experimentalni a ma to sve mouchy. Normalne se hreje jak svina (mam na nem velky pasiv ) a momentalne resim vypinaci obvod neni duvod proc by to bezelo kdyz TV spi. Ovladani pres CEC
Odroid C2 s LibreElec - odladene a rovnou s dalkovym ovladanim, ktere to umi poslat cele do hajan a zase probudit - pouzivam u monitoru. Jen mi obcas blbne par poslednich radku, ale mam podezreni na vadny kus HW - uz ma neco za sebou
Mobil Samsung galaxy note - kdyz jsem linej se presunout z dilny :) taky bez problemu.
Krmim to z tvheadend serveru ktey bezi na nejakem  bezventilatorovem mini pc od cinana s celeronem +   TB USB disk na nahravani vse  funguje uzasne.

J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Friday, November 29, 2019 12:04 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: DVB T2, RPi

Zdravím,

vypnutí původního DVB T se nějak blíží, tak řeším co s tím. Se settop boxy mám historicky velmi špatnou zkušenost, vždy to byly totální aušusy, co se kazili. O nedodělanosti SW a nízké uživatelské  pohodě ani nemluvě.

Máme doma 3 televize (většinou používané jen jako monitory)  a jen představa , že mám koupit podobné 3 zmetky, tak se o mě pokouší infarkt.
:-).

Pokud je zapnutý televizní program, tak je to jen něco z ČT multiplexu, takže de fakto jeden tuner by mi stačil.  Jede mi doma 1x RPi 3 (jako domácí server na lecos)  a jako relikvii mám RPi B (256MB ram).

Jestli to chápu správně tak RPi TV HAT by měl fungovat na obou a nastreamuje multiplex do sítě.  Čím to ale přehrávat? HW podporu pro
HVEC/H265 nemá ani jedno RPi. Včera jsem vyhrábl nějaké video v H265 a rozlišení 720 a ten staříček ho pochopitelně nepřehrál. S videem  v H264 i FHD si ale poradil celkem obstojně.

Máte někdo vyzkoušeno co RPi zvládne a nebo čím ten stream z TV HATu přehrát u televize?

Díky

Petr