Závada myčky Bosch sms58n32eu

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Prosinec 2 15:04:31 CET 2019

Pulzáček tam je, jen pojede hodně vysoko a vystačí si se SMD kondíky.
Moc velké rozlišení ta fotka nemá, takže detaily moc nejdou přečíst,
ale vyhřáté nic není. Měřit, měřit, měřit. V nouzi si na výstupy
nabastlit jednoduché indikační obvody, aby to bliklo, když se daný
výstup sepne. Některý ze spínacích prvků nebo spínaných obvodů je
nejspíš v háji. Stáhne napětí a procesor už nic nestihne. Ani chybovou
hlášku.

Zeman