Re: Závada myčky Bosch sms58n32eu

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 2 13:15:47 CET 2019

Zkuste googlit s názvem té řídící desky. Určitě tam bude nějaký IO
zdroje (nějaký LNK...?) a podle něj najdete datasheet a zapojení. Lepší
fotky by nebyly?
Co se spíná asi lehce nezjistíte, chce to měřit a zkoušet. Oměřil bych
mimo myčku základní součástky: je tam pár relé, pod chladičem bude asi
triak, vpravo dole taky nějaké malé triaky, pak diody, velké odpory.
V zapojené myčce bych oměřil napětí na procesoru - pozor, nejspíše to
bude galvanicky spojené se sítí.

Martin Hanek