Re: jaký switch?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Prosinec 2 13:55:24 CET 2019

Dobrý den,

Stačí mi úplně tupý switch. Doteď tam byl asi 8let starý Cisco. Odešel u
něj zdroj, a to tak, že některé porty přestaly fungovat. Po výměně
zdroje fungoval asi 3/4 roku, a teď už začíná opět blbnout, ale výměna
zdroje už nepomohla. Kondíky v tom měnit nebudu, nechce se mi s tím za
půl roku otravovat znovu. Objednal jsem ten TP-link, tak snad chvíli vydrží.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /