jaký switch?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Prosinec 2 11:18:44 CET 2019

Zdravím

a vložím se do toho. Záleží, z jaké kategorie ten switch chcete. Na
domácí použití nebo do menší firmy jsou krabičky, jako ten TP-LINK
naprosto perfektní. Polehávají jako pomocné i v mnoha profi aplikacích.
Záleží, jestli od toho chcete něco víc, než tupý switch. Zdroje
opravuji jak na běžícím pásu. Ty integrované vydrží opravdu hodně.
Přece jen mají na tišťáku trochu víc místa a lépe se chladí. U
externích bývá zase slušně ošetřený vstup ze zdroje, takže jeho odchod
switch obvykle nepoškodí. Párkrát jsem zažil, že zdroj na desce vzal
s sebou i čipy switche, protože konstruktér ušetřil na ochranách. Nic
externího, co by bylo mimo meze, do toho přece nikdo strkat nebude.

Zeman