ESP32 timeout

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Srpen 30 12:39:10 CEST 2019

DD,

asi používáte webový server ze základu core. Zkuste asynchronní server (
https://github.com/me-no-dev/ESPAsyncWebServer.git). Sice má zase jiné
problémy, ale používám ho, protože výhody převažují. Jako bonus získáte
možnost udělat webové sokety na stejném portu, jako je webový server.

Pavel Brychta