ESP32 timeout

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Srpen 30 11:40:23 CEST 2019

Zdravím,
začal jsem experimentovat s ESP32, Atom + arduino style.
Server na ESP32 chodí dobře, pokud WiFi nastavím jako AP. Pokud nastavím
WIFI_STA, k mému AP se připojím, ale jsou tam dlouhé odezvy (řádově
jednotky sekund), i ping má tyto problémy.
Dokonce to vypadá, že je tam jakýsi mišmaš s připojenými klienty.
Protože je to ukrutný bordel všelijakých defines, zeptám se napřed
zkušenějších, jestli na něco podobného nenarazili. Internet mi zatím
žádnou rozumnou odpověď nedal. Ona to bude asi hovadina, jenže jaká.

Mrazík