Re: Mikroměniče pro soláry

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Čtvrtek Srpen 29 11:39:24 CEST 2019

Existuje nějaký (nepsaný) standard pro rozvod napájení VDC pro světla ?
Ptám se proto, že jsem elektrifikoval jednu horskou chatu na svícení z
12VDC místo petrolejek, protože na 12VDC samozřejmě člověk sežene spoustu
LED žárovek, ale přece jen jsou tam znatelné ztráty ve vedení. Sice si
některé LED, které mají měniče, se sníženým napětím poradí, ale zajímají mě
jiná řešení....

Díky.

st 28. 8. 2019 v 12:47 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>