CL1503IR - datasheet

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Srpen 27 07:25:49 CEST 2019

Našel jsem jeden jakž takž kompletní datasheet který se dá pomocí překladače z čínských znaků přeložit. Je to sice bída ale lepší než nic.

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Krucinsky, Ladislav
Sent: Monday, August 26, 2019 8:42 PM
To: HW
Subject: CL1503IR - datasheet

Zdravím, kolezi.
Prosím nemáte někdo více umu/štěstí při hledání datasheetu pro tento obvod?
Našel jsem pouze nějaký s čínskými znaky a raději bych anglický. ALDATSHEETS.COM ho nezná.
Přistálo mi na stole světlo s LED na opravu - mění po několika sekundách jas 100% <->30% (asi).
Tak zkusím preventivně vyměnit všechny elektrolyty a proletovat spoje ale rád bych si ho i nějak prostudoval. Je to jak jsem z internetu zjistil je to neizolovaný proudový step down napáječ LED od firmy ChipLink. Ale to je tak vše.

Děkuji
Kručinský