RE: Zkušenost z letošního setkání radioamatérů v Holicích

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Srpen 25 17:00:04 CEST 2019

Nejsem radioamatér, takže tam nejezdím. Tedy podrobnosti neznám. Ale co jsem se díval na jejich web, tak v provozním a prodejním řádu mají sobotu do 18 hodin (vyklizení místa do 22 hodin), ale v průvodci pro návštěvníky sobotu jen do 14 hodin (vyklizení místa do 16 hodin). Asi trochu binec 😊

Když se nad tím zamyslím, tak je pěkná hovadina, že to je v pátek do 18 a v sobotu do 14. Já bych asi čekal spíš sobotu do večera (20-21 hodin) a neděli minimálně do odpoledne(16-17 hodin). Notabene, když je to mezinárodní a sjíždí se tam celý svět. Ale to je jen můj názor.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Sunday, August 25, 2019 3:38 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Zkušenost z letošního setkání radioamatérů v Holicích

Vážení přátelé,
chtěl bych se podělit o zkušenosti z letošního "Mezinárodního setkání
radioamatérů" v Holicích.
Jezdím od roku 1996, možná i dříve, ale visačku ve sbírce mám z roku 1996.
Setkání a společné s burzou bývalo už od pátku až do neděle.
Prodávalo se dokonce už ve čvrtek večer ale to se mne netýkalo.
Dodržoval jsem jak to má být. Najíždělo se už ve čtvrtek večer a končilo
se ve 20 hod večer v neděli.
Ze zdravotních a i osobních důvodů jsem 12 let vynechal. Jezdím poslední
tři roky a vpohodě.
Jen mi prvotně zarazilo, že už v neděli ne. Tedy ty poslední dva roky co
jsem jezdil.
Nyní ač je na stránkách OK1KHL uvedeno, že burza bude oi v sobotu do 18
hodin, tak nás začali ve 13:45 vyhánět že jen do 14 hodin.
Když si vezmu, že si nechají zaplatit 600 Kč na den a druhý dn je to jen
do 14 hodin.
Mne to přijde nefér.
Chápu, že je to rok od roku dražší. Letos nás vyhnali z našeho místa,
kde jsme byli poslední dva roky.
No, prostě jak člověk dostane funkci, tak to je malér.
Ta zrzavá holka co to tam na nějakém úseku řídila, tak tu bych tedy
chtěl mít doma.
Dali jsme ji přezdívku velitelka.
Ale to nic, to je jen sranda.
Prý to letos řídili hasiči. Nevím jestli v pronájmu, nebo...
Mám pocit, že se vydělá na vstupném, na prodejcích a proč to držet do
neděle, když máme vyděláno v sobotu.
Ok1KHL jde se svým setkáním do prde...
Je velká šance pro někoho jiného. Tady to dost podělali a o mezinárodním
názvu, tak asi už ne.
Jindra