Zkušenost z letošního setkání radioamatérů v Holicích

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Srpen 25 15:38:16 CEST 2019

Vážení přátelé,
chtěl bych se podělit o zkušenosti z letošního "Mezinárodního setkání
radioamatérů" v Holicích.
Jezdím od roku 1996, možná i dříve, ale visačku ve sbírce mám z roku 1996.
Setkání a společné s burzou bývalo už od pátku až do neděle.
Prodávalo se dokonce už ve čvrtek večer ale to se mne netýkalo.
Dodržoval jsem jak to má být. Najíždělo se už ve čtvrtek večer a končilo
se ve 20 hod večer v neděli.
Ze zdravotních a i osobních důvodů jsem 12 let vynechal. Jezdím poslední
tři roky a vpohodě.
Jen mi prvotně zarazilo, že už v neděli ne. Tedy ty poslední dva roky co
jsem jezdil.
Nyní ač je na stránkách OK1KHL uvedeno, že burza bude oi v sobotu do 18
hodin, tak nás začali ve 13:45 vyhánět že jen do 14 hodin.
Když si vezmu, že si nechají zaplatit 600 Kč na den a druhý dn je to jen
do 14 hodin.
Mne to přijde nefér.
Chápu, že je to rok od roku dražší. Letos nás vyhnali z našeho místa,
kde jsme byli poslední dva roky.
No, prostě jak člověk dostane funkci, tak to je malér.
Ta zrzavá holka co to tam na nějakém úseku řídila, tak tu bych tedy
chtěl mít doma.
Dali jsme ji přezdívku velitelka.
Ale to nic, to je jen sranda.
Prý to letos řídili hasiči. Nevím jestli v pronájmu, nebo...
Mám pocit, že se vydělá na vstupném, na prodejcích a proč to držet do
neděle, když máme vyděláno v sobotu.
Ok1KHL jde se svým setkáním do prde...
Je velká šance pro někoho jiného. Tady to dost podělali a o mezinárodním
názvu, tak asi už ne.
Jindra