Umela zataz

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 22 10:58:52 CEST 2019

Dakujem za vyvetlenie a dokonca aj schemu. Je to omnoho elegantnejsie
nez som predpokladal.
Predpokladam ze okolo tohto je operacny zosilnovac, ktory ma na jednom
vstupe riadiace napatie (umerne nastavenemu prudu) a na druhom napatie
z bocnika; a svojim vystupom otvara tuto kaskadu tranzistorov/bocnikov
tak, aby sa dosiahol nastaveny prud.

st 21. 8. 2019 o 22:29 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal(a):